Anna Rahim
HOME TUTORIAL TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Cabaran 30 Hari Blogging : Day 9 Selfie
Tuesday, January 03, 2017 • 14:00 • 0 comments
Assalammualaikum and hii !

Hari yang menceriakan aku pagi ni. Sebab kelas belum start lagi. Just intro je setiap subjek. Memandangkan hari ni aku ceria, tajuk untuk hari ke-8 pun sangat menceriakan so jum lets go to the point.

"SELFIE" Aku ni Hantu Selfie. hahaha. Pergi kemana je mesti tak sah tak selfie. Kiranya selfie dan perempuan ni terpisah tiada lahh. huhuhu. Kalau nak diikutkan gambar selfie aku lebih 4ribu. Tu selamat dah transfer dalam laptop, kalau tak habis berat phone aku. Tu tak kira lagi gambar dalam iphone yang tak sempat nak transfer dalam lappy. hhihii,

Kebetulan aku ada roomate yang semuanya kaki selfie, so kalau kiteorang pergi memana mesti selfie. Bayangkan dalam kelas pun selfie, Apa tah lagi bila dapat lect yang sporting, habis semua nak berSelfie dengn lect. hihiihih. Kalau bolehkan, Setiap minit, setiap detik, setiap saat nak selfie. Yelah kenangan kan. Kenangan boleh diipta melalui selfie lah kan. Betul tak? hihihi

Meyh zoom gambar selfie selfie aku dengan roomate n classmate. hihhiih.


See dengan kucing pun nak selfie. hihiih. Meow tu pun sampaikan tak hingin nak selfie dengan aku. Sedih je. Tengok muka meow tu, muka terpaksa. :(


Tadaaa! Gambar dengan dancers bayu arcadia, hihiih, Tak boleh lupa moment ni, kenangan sangat. hihhiihih.




Haa tu la classmate dengan roomate aku. hihiih. Okay la nak ke kelas ni. Byeee. 

Stay tune untuk update seterusnya tw. Byeee sayanggggggs




PastFuture
Owner
Siti Noor Rafhanah
22 years old
Business Student
Johor [JDT]
Song




Visitors

visit counter
followers