Anna Rahim
HOME TUTORIAL TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Cabaran 30 Hari Blogging : Day 8 Fashion Saya
Monday, January 02, 2017 • 23:41 • 2 comments
Assalammualaikum and hi.

Okay dah masuk hari ke-8 dalam cabaran ni. Okay kali ni tajuknya ialah Fashion Saya. Actually aku ni bukan jenis yang reti sangat fashion fashion ni, Tapi still ikut lagi la perkembangan fashion ni. Aku ni jenis yang simple mimple je. Apa yang ada just sauk je pakai. hihihih.



Kan aku cakap aku jenis yang simple kan, so kalau keluar pergi memana je aku akan perkena kemeja dengan jeans. Kalau aku malas sangat sangat, kadang pakai t-shirt dgn jeans je. hihihihi. 

Okayh stay tune untuk update seterusnya okayh. Goodnight! Esok dah start kelas, so kena tidur awal. Bye byeeee



PastFuture
Owner
Siti Noor Rafhanah
22 years old
Business Student
Johor [JDT]
Song




Visitors

visit counter
followers