Anna Rahim
HOME TUTORIAL TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Cabaran 30 Hari Blogging : Day 23 Binatang Yang Menakutkan
Wednesday, January 18, 2017 • 23:39 • 0 comments
Assalammualaikum and hiii!

Okayh malam ni kita teruskan dengan topik Binatang yang Menakutkan. Actually agak susah sikit update blog ni guna phone, hihihi, maklumlah lappy sayang i pinjam sebb lappy dia rosak, hmm :( takpe lah, bkn selalu pun, hihihi. Okayh jum kita straight to the point.

Actually aku tak takut mana mana binatang pun, tapi aku geli, especially katak, cacing, lagi lagi ulat sampah yang warna putih tu, bapak aa geli gila siak. Dulu aku takut dengan ular, tapi di sebabkan member baik aku ni ajar aku berjinak jinak dengan ular, so aku dah tak takut la dengan ular, tapi just jenis ular sawa afrika je la, gemok gemok, comel je. Hihihi. Masa form 6 tu selalu juga la ikut member aku g event event ular ni, then bercampur dengan team kluang, perkhh syok gila, ular diaorg lagi laa, besar besar n panjang panjang. Lagi lagi ular sawa albino tu, bapak cantikk.

Then masa aku pergi event tu, aku pegang la 1 ular ni, ular ni still garang lagi laa, sampai kn mulut dia di soletip, sebab dah besar n berat gila, mata dia still merah yang menandakan ular tu still liar lagi. Orang semua pelik, aku dengan member aku ni tak takut ular, sampaikan ada pakcik ni cakap, ehh dik tak ada benda lain ke nak bela? Aku dgn yan just senyum je. Hihihih. Actually mak aku pun bising sebab dia kata, bila bela ular, nanti makan hari ular tu yang makan tuannya balik. So start tu aku tak bela ular, bukan takut, tapi jaga hati mak kan, dok bebel bebel, penat telinga dengar. Hihihihi. Tapi bagi akukan binatang yang paling menankutkan aku, ulat sampah. Eeeee. Boleh kena pangkinson aku bila nampk ulat sampah tu. Hahahahahaha.

Okayh laa, tu je la aku nak share untuk entry kali ni, korang share la binatang yang menakutkan korang. Hihihi. Okayh see u tomorrow. Daaadaaaaa. Muahhhhh muahhh . Hihihij


PastFuture
Owner
Siti Noor Rafhanah
22 years old
Business Student
Johor [JDT]
Song




Visitors

visit counter
followers