Anna Rahim
HOME TUTORIAL TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Cabaran 30 Hari Blogging : Day 15 Blog I love
Monday, January 09, 2017 • 23:48 • 4 comments
Assalammualaikum,

Actually aku tak banyak masa nak update blog ni, sebab dah start dengan assignmt semua, so aku pendek kan cerita, tajuk untuk kali ni ialah "Blog I Love". Memandangkan aku almost 6 year dalam dunia blogger ni, so aku selalu baca la blog terkenal ni Blog Ben Ashaari ni, dengn blog kak lyssa. Aku follow diaorang dari diaorg mula menulis sampai la dah famesss nih.. hihiih

So korang boleh lah jelajah blog diaorang nih. Ben Ashaari. Aku follow blog kak lysaa ni pun sebab dia banyak buat tutorial pasal blog, siapa yang tak kenal blog abg ben dengan kak lyssa kn. hihihih. Aku pasti semua orang mesti kenal diaorang ni. So korang boleh la follow diaorang ni bagi mana yang tak follow lagi. Lyssa Faizureen

Okayh la busy dengan assignmnt ni. kbyeee. goodnight


PastFuture
Owner
Siti Noor Rafhanah
22 years old
Business Student
Johor [JDT]
Song




Visitors

visit counter
followers