Anna Rahim
HOME TUTORIAL TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Cabaran 30 Hari Blogging : Day 10 Vision Board
Wednesday, January 04, 2017 • 20:03 • 0 comments
Assalammualaium and hi !

Huh tajuk ni agak susah aku nak faham actually, tapi aku kaji dekat pakcik google, rupa-rupanya vision board ni 1 papan yang bolehkan kita tampal macam macam impian, cita cita, kata kata semangat dan banyak lagi la. Vision board ni fungsi dia untuk bagi semangat dekat kita la, kiranya macam tu laa.

Haa macam tu la vision board. Bila korang tengok mesti korang rasa nak buat! Korang boleh je buat vision board style D.I.Y. Korang bole je guna whiteboard, playwood, or nak mudah dan senang kan, korang guna je manila card. Lepas tu tampal je dekat dinding or tempat tempat yang selalu korang nampk, misalnya dekat depan dinding katil or hujung katil. Senang kan. hihiih. 

Kan lumrah manusia kan cepat lupa, So dengan adanya vision board ni, korang boleh la ingat apa yang sepatutnya korang ingat kan. So lebih senang la kita nak capai target kita kan dengan adanya vision board ni kan. So korang lebih bersemangat la nak capat dengan adanya vision board ni. So kepada yang ada vision board ni ada nak capat sesuatu, Aku ucapkan semoga berjaya.

Lepas baca entry kali ni, mesti korang pun nak buat vision board macam aku kan. Visiaon board ni aku rasa lebih better untuk student! bukan apa, at least diaorang bersemangat lah nak belajar untuk dapatkan 1st class or dekan kn. So tu ue la yang aku nak kongsikan untuk entry kali ni. So good luck sayang sayang sekalian.

So see you guys in the next entry okay. Stay tune.



PastFuture
Owner
Siti Noor Rafhanah
22 years old
Business Student
Johor [JDT]
Song




Visitors

visit counter
followers