Anna Rahim
HOME TUTORIAL TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Cabaran 30 Hari Blogging : Day 5 Apa Dalam Bag Saya
Friday, December 30, 2016 • 11:47 • 0 comments
Assalammualaikum and hi !

Pejam celik pejam celik dah masuk hari ke-5 cabaran blogging ni. Dan topik kali ni "Apa Dalam Bag Saya". Memandangkan aku ni student so jum jelajah apa yang ada dalam bag aku. hihiih


Haa tu lah yang ada dalam beg aku, berat tak berat laa. Semua barang tu penting tak boleh tinggal. 24 jam mesti dalam beg. Tu belum tambah dengan buku yang tebal-tebal lagi tu.  huh. Dalam beg tu dah macam kapal karam aku tengok, sampaikan spec pun calar. hiih. Okay lah ni je la untuk entry kali ni. Tak tau la nak taip apa lagi, hihiih. 

Stay tune untuk update seterusnya. Byee 


PastFuture
Owner
Siti Noor Rafhanah
22 years old
Business Student
Johor [JDT]
Song




Visitors

visit counter
followers