Anna Rahim
HOME TUTORIAL TWITER FACEBOOK INSTAGRAM
Cabaran 30 Hari Blogging : Day 24 SOHO
Thursday, January 19, 2017 • 22:49 • 0 comments
Assalammualaikum 

Alhamdulillah dah nak habis dah cabaran kali ni. Okayh tajuk kali ni SOHO. SOHO ?? apa tu SOHO ??? Aku baca je tajuk kali ni aku dah blur SOHO tu natang apa. hihihu. 

Rupa rupanya, SOHO tu short form bagi Small Office or Home Office gituuu haa. Alaa pejabat kecik kecik dekat rumah korang tu haa. Bagi usahawan yang berniaga kecil kecillan tu mensti ada kan. Macam penulis novel tu cnfirm diaorang ada SOHO ni supaya tak ada siapa kacau diaorang menulis masa tu. 

Actually aku tak ada SOHO ni, tapi aku just nak bagitahu korang je. hahaha. okayh la bye bye. Esok ada camping weyhh ! Arghhh aku tak reti nk packing baju. hm kbye






Past
Owner
Siti Noor Rafhanah
22 years old
Business Student
Johor [JDT]
Song




Visitors

visit counter
followers